مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

پیش به‌سوی ایران هوشمند

  • کد خبر: ۲۲۵۷
  • ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
پیش به‌سوی ایران هوشمند

در حاشیه نمایشگاه الکامپ امسال، رویدادی با نام «ایران هوشمند» با حضور رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات کشورمان و وزیران ارتباطات روسیه، ترکیه و آذربایجان برگزار شد. در این رویداد ۱۰استارت‌آپ برگزیده کشور که در حوزه‌های مختلف مانند خدمات، اشتغال‌زایی، حمل‌ونقل و لجستیک مشغول کار هستند، به تشریح توانمندی‌ها و شیوه کسب‌وکار خود پرداختند. استارت‌آپ «نشان» که در زمینه مسیریابی فعالیت می‌کند، نیز نماینده مشهد درمیان این 10استارت‌آپ بود.
حسن روحانی در این مراسم با بیان اینکه یکی از افتخارات دولت‌های یازدهم و دوازدهم این است که تسهیلات لازم برای نسل جوان و کشور را به‌منظور استفاده از اقتصاد و تحولات اجتماعی فضای مجازی ایجاد کرده است، گفت: این یک واقعیت است که چه بخواهیم چه نخواهیم، همه باید توجه داشته باشیم که این فضای جدید می‌تواند برای نسل ما، کشور ما، منطقه و جهان یک فرصت و نه تهدید باشد. اینکه امروز می‌بینیم یک استارت‌آپ اشتغال بزرگی ایجاد کرده و هزاران شغل مستقیم و بیش از یک میلیون و ۶۰۰هزار شغل غیرمستقیم به‌وجود آورده است، یک تحول بزرگ در کشور ماست.
در ادامه این رویداد محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات، هم با اشاره به اینکه ایران هوشمند طرحی است که در گام اول اجرای آن در سال آینده قرار است 68 هزار شغل ایجاد کند، افزود: کشور ما به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی دچار محدودیت‌های مختلفی است، اما می‌توانیم این شرایط را تبدیل به آینده روشن کنیم و آینده روشن از دید ما، ایران هوشمند است که فرصت‌های بسیاری را پیش‌روی ما قرار می‌‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->